🛡️Στα πλαίσια του μαθήματος Ενεργός πολίτης: Γινόμαστε οι Φύλακες της Ιστορίας μας!
📍 Η εμπειρία μας στο Μουσείο Ναυπλίου «Οι μαθητές της Γ’ τάξης του 2ου Γυμνασίου Ναυπλίου, στις 18-5-2026, αφήσαμε για λίγο τα θρανία και επισκεφθήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Ναυπλίου. Σκοπός…









