Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου, ο προαύλιος χώρος του σχολείου μας γέμισε χαμόγελα, αναμνήσεις και συγκίνηση στην τελετή αποφοίτησης της Γ’ Τάξης.

Στη γιορτή παρουσιάστηκαν τα δημιουργικά προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους, ενώ το χορευτικό πρόγραμμα των παιδιών έκλεψε τις εντυπώσεις. Μετά το πέρας της εκδήλωσης, ακολούθησε κέρασμα για τους μαθητές, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Καθηγητών ευχαριστούν θερμά τον Σύλλογο Γονέων για την πολύτιμη στήριξή του σε αυτή την ξεχωριστή βραδιά.

Καλή συνέχεια και καλή πρόοδο στα παιδιά μας στο νέο τους ξεκίνημα στο Λύκειο!

 

Από CS