Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών απονέμει 2ο Βραβείο στον Παπαδημόπουλο Γεώργιο για τη συμμετοχή του στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής Γ΄ Γυμνασίου 2024.
Ο Διευθυντής του σχολείου και ο σύλλογος των καθηγητών του δίνει συγχαρητήρια για τη διάκρισή του αυτή αλλά και στους υπόλοιπους μαθητές που συμμετείχαν στο Διαγωνισμό.

 

Από CS