Την Τετάρτη 28/9/2022 και ώρα 18.30, θα γίνει καλωσόρισμα και ενημέρωση των Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών της Α’ τάξης του σχολείου μας, δια ζώσης, στον πολυχώρο του σχολείου.
Στη συνάντηση αυτή μπορούν να παραβρεθούν οι Γονείς και Κηδεμόνες και των μαθητών της Β’ και της Γ’ τάξης.